Başvuruların Niteliğindeki Olumlu Değişiklik ve Teklif Kabul Oranında Artış: Yüksek nitelikli personeli şirketinize çekmek demek, mevcut düşünen ve işleyen rutini değiştirmek için size imkan verilmesi demek, en iyilerle çalışmak ve farklı ve üstün fikirlerin çıkabileceği bir sinerji oluşturmak, piyasada en iyi olma fikrinin size verilmesi demek. Ters açıdan baktığınızda da işveren markanıza yatırım yaptığınız sürece size olumlu dönecek bir diğer durumda, çalışmak istediğiniz kalifiye personele sunduğunuz teklifin kabullenmesi olacaktır.

Çalışan referanslarında artış: Bir insanın çalıştığı şirketin reklamını yapması için onunla gurur duyması gerekir. Çünkü kendini şirketle bütünleştirme hissine o zaman kapılır. Çevrelerine tavsiye etmeleri ise bundan sonraki adımdır.

Technobabble

Yönetici memnuniyetinde artış: Kalifiye personel ile çalışmak üst düzeyde performans sağlanması için global anlamda yapılan bütün süreçlerin şirkette uygulanıyor olması, çalışanların memnuniyet düzeylerinin artması, yöneticilerin de motivasyonlarını olumlu yönde etkileyecektir

Güçlü bir örgüt kültürü: Aslında İşveren marka uzmanının misyonu kurumun imajına uygun mesajı belirleyip hedef kitleye onu iletmektir. Markanın sadeliği, netliği, nokta vuruşu, herkes tarafından algılanmasına ve kurumsal sinerji oluşmasına sağlayacaktır.

elmasİşe alım maliyetlerinde düşüş: Genelde işveren markasını güçlü yöneten şirketler bu süreç için ayrı maliyet bütçesi hazırlamazlar. Çünkü her zaman konusunda profesyonel olan çalışanları bünyelerine katmayı amaç edinmişlerdir. Bu nedenle güçlü isimlerden oluşan bir CV bankası mevcuttur. Bu Cv lere ulaşmak için ayrıca kaynaklara da gerek yoktur. Şirket işveren markasının başarıyla oluşturulmasından dolayı bir “çekim merkezi” hakline gelmiştir.

Artan rekabet gücü : Günümüzde firmalar kendini öne çıkarmak için alışılagelen reklam anlayışından vazgeçmiştir. Normal süreçte kurumu ön plana çıkaracak olan herkesin kolaylıkla ulaşabileceği veriler, teknolojiler yada herhangi başka bir öğe değildir. Çünkü enformasyon çağı yaşadığımız bu dönemde ulaşılamayacak elde edilemeyecek hiçbir bilgi yoktur. Herşeye kolaylıkla ulaşılabilecek noktadayız. Şirketlerarası rekabetten başarıyla çıkacak olan, organizasyon bünyesinde yer alan insan kalitesidir. Özellikle know-how bilgilerle şirketin misyonuna, vizyonuna inanarak diğer firmalardan gelen personelin; şirkete bu bilgileri kazandırmasıyla gelişen organizasyon rakiplerine çok rahat farklar atabilmektedir. İşveren markası şirketi hedef kitlede “Çalışılabilecek En İyi Yer” hafızalarda yer almak için çalışır. Bu algı duygusal bağlılığında güçlenmesine neden olacak marka daha da güçlenecektir.

Çalışana yapılan yatırımın sonu her zaman kazançtır!