Instagramın sadece görsellerden oluşuyor olması bu nedenle takipçilerin hızlı bir şekilde görsele odaklanarak sayfayı tarayabiliyor olması İKEA firmasında bunu kullanabiliriz düşüncesini oluşturmuş ve instagramı bir katolog haline getirmiş.

katalogLifestyle fotoğraflarda yer alan ürünler Instagram hesaplarında tag’lenmiş. Bundaki maksat takipçi fotoğrafta gördüğü tüm ürünlerle ilgili daha fazla içeriğe ulaşabiliyor. Her ürünün sayfasında farklı kullanım amaçları için ve farklı açılardan çekilmiş görseller var bu da takipçiye yeterli bir görsele ulaştığı hissini veriyor.

Bunu tek taraflı düşünmemek gerekiyor  çünkü  aynı şekilde kullanıcılarda ürünlerin görsellerini çekip tagleyerek etkileşimi arttırmış oluyor.  Bunu şuan bir sezonluk üründe gerçekleştirmiş olsa da sosyal medyada konuşulmaya başladı bile!..