Vodafone ana sponsorluğunda gerçekleşecek olan Dijital İK Konferansı’nın bu seneki teması “İşveren Markası”.  Dijitalleşme ile birlikte değişen İşveren Markası kavramından, Sosyal Medya üzerinden İşe Alım inceliklerine kadar bir çok önemli konunun vizyoner bir bakış açısı ile değerlendirileceği  konferans SALT Galata’da düzenlenecek.

 

Farklı sektörlerden insan kaynakları profesyonellerini bir araya getirerek iş dünyasına taze bakış açıları kazandıran Dijital İK Konferansı 26 Kasım Salı günü İstanbul SALT Galata’da yapılacak. Bu yıl “İşveren Markası” teması altında gerçekleştirilecek olan konferans, İK dünyasından katılımcılarına vizyoner konu ve konuklarıyla farklı bakış açıları kazandıracak.

Ana sponsorluğunu Vodafone’un üstlendiği konferansın diğer sponsorları TEB, Pepsico, Yıldız Holding, GfK, Markafoni, yenibiris.com, Renault, Motto 23, Sunumo, İltek ve Marjinal Porter Novelli.

Moderatörlüğünü ve açılış konuşmasını Yrd. Doç. Dr. Fatoş Karahasan’ın üstleneceği Dijital İK Konferansı’na konuşmacı olarak katılacak diğer isimler şöyle: Vodafone Türkiye Yetenek Geliştirme Direktörü Bülent Bayram, Vodafone Türkiye Kurumsal İlişkiler ve İletişim Direktörü Gizem Keçeci, TEB İnsan Kaynakları Genel Müdür Yardımcısı Doç. Dr. Nilsen Altıntaş, PepsiCo Türkiye Kıdemli İnsan Kaynakları Direktörü Katey Howard, TEVİTÖL öğrencisi Halil Utku Ünlü, Markafoni İK Grup Direktörü Seda Kayrak Kızıltan, Google Türkiye Pazarlama Müdürü Özgür Kirazcı, Flow Uluslararası Koçluk Okulu Akademik Direktörü Talya Vardar, isteoyun.com Direktörü Niels Van Der Linden, Linkedin Türkiye Bölge Müdürü Serden Eren, Great Place to Work Institute Almanya, Avusturya, Türkiye Yönetici Ortağı Frank Hauser.

Etkinlikte konuşmacıların yanı sıra dört panel düzenlenecek. Moderatörlüğünü Peryön Uluslararası Delegesi Yiğit Oğuz Duman’ın yapacağı “Dijitalin Amiral Gemisi Kim?” panelinin katılımcıları Hürriyet İK Direktörü ve İcra Kurulu Üyesi Tuba Köseoğlu Okçu, Accenture İK Direktörü Sure Köse ve DHL Express Türkiye İnsan Kaynakları ve Kalite Direktörü Ayla Çetinoba olacak.

“İşveren Markası Duygusuzlaşıyor mu?” konulu panelin moderatörlüğünü ise GfK Türkiye İtibar ve Çalışan Araştırmaları Danışmanı Nuran Aksu üstleniyor. Konuşmacılar arasında Akademisyen ve Danışman Prof. Dr. Türker Baş ve Alice BBDO Strateji Lideri Haluk Sicimoğlu yer alıyor.

Konferanstaki bir diğer panelin konusu ise “Sosyal Medya Mayın Tarlası mı?” olacak. Fatoş Karahasan’ın modere edeceği panele Yıldız Holding İK Grup Direktörü İdil Şeker,

Havas İstanbul Yaratıcı Direktörü Ergin Binyıldız, IBM Türkiye Kenexa İş Geliştirme ve Satış Lideri Özlem Özen ve Disturbed People Kurucusu Muhiddin Aslanbay katılacak.

“İşveren Markasının Medya Üzerindeki Yansımaları” konulu konferanstaki son panelin katılımcıları ise Hürriyet Gazetesi köşe yazarı Melis Alphan, Posta gazetesi köşe yazarı Yazgülü Aldoğan, Cumhuriyet gazetesi köşe yazarı Özlem Yüzak ve Türkiye gazetesi köşe yazarı Fikret Çengel olacak.

Yrd. Doç. Dr. Fatoş Karahasan Dijital İK Konferansı ile ilgili olarak şunları söylüyor:  “Dijital dönüşüm, şirketlerin kültürlerini, iş süreçlerini ve performans değerlendirme yaklaşımlarını köklü bir biçimde değiştiriyor. Bu da şirketlerin toplumdaki yerlerini, mevcut ve potansiyel çalışanlarıyla kurdukları ilişkinin doğasını ve gelecek vizyonlarını etkiliyor. İnternet ve mobil teknolojiler bireylere mekan ve zamandan bağımsız çalışma gücü sunduğu için, sanayi döneminde yaratılan çalışma koşulları dramatik bir biçimde değişiyor. İletişim ağlarındaki milyarlarca insan aralıksız bir biçimde birbirleriyle haberleşiyor. İnternetin sonsuz veriler okyanusu, markaların algı çalışmalarını olduğu gibi, kurumsal itibar yönetiminin tüm kurallarınn da yeniden tanımlanması zorunlu kılıyor. Dijital İK konferansı, yeni dünya düzeninde, şirketlerin “İşveren Markasi” yönetimini güncel bir anlayışla ele alabilmesi ve başarıyla yönetebilmesi için yerli ve yabancı kuruluşların deneyimlerini ve bilgilerini paylaşmayı hedefliyor.

Konferans programına ulaşmak ve katılımcı olmak için http://www.dijital-ik.com adresi ziyaret edilebilir.