İşveren markası üzerine araştırma yaparken; yeni oluşumlara ve çalışan motivasyonunu temel alarak işveren markasına hizmet eden projelere rastladıkça keyifleniyorum. Çalışma hayatında "insana değer" veren her proje beni heyecanlandırıyor.  İşte şimdi de bunlardan birinin haberini paylaşmak isterim sizlerle... Adına yakışır bir hitapla sunuyum istedim.

Karşınızda İŞTE KORO...

Şirketlerde eğlencenin ne işi var dediğinizi duyar gibiyim. Oysaki şirketler para kazanan bir makineden ziyade yaşayan birer organizma.

Çalışanlarınıza, bir çalışma ortamı vermekle bitmiyor. Çalışan motivasyonu, çalışanın kendini değerli hissetme ihtiyacı, iç iletişim kalitesi konuları insan kaynakları departmanlarının üzerinde çalıştıkları konular haline geldi. Tıpkı bir fideye verilen ilgi ve özen gibi çalışanları da beslemek gerektiği farkına varıldı..

Bir çok şirketin insan kaynakları yetkilileri, kendi çalışanları için ‘Sosyal Kulüp’ çatısı altında çeşitli etkinlikler düzenlemeye başladı. Çeşitli enstrüman kursları, spor etkinlikleri, sahne performansları(tiyatro, koro) gibi etkinliklerin çalışan mutluluğunu arttırdığı tespit edildi.

Türkiye’de popüler müzik korosu tarzları ile sıradışı ve yaratıcı konser tadında sahneler oluşturmaya çalışan İŞ’te KORO organizasyon şirketi, şirketlerde eğlence ve motivasyon kültürü oluşturmaya başladı bile.

En son Antalya Belek’te Eczacıbaşı Profesyonel çalışanlarına, pop koro konseri ile keyifli bir sahne deneyimi yaşatmışlar.

Şirketin kurucusu olan Günhan Özmen konservatuar yükseklisans mezunu. Yıllardır müzik ile, nota ile, koro ile içiçe. İşini severek yapıyor ve müziğe kendini adamış.

iştekoro2

Şirketin Pazarlama Direktörü Serap Doğan ise bir mühendis ve yönetim&organizasyon yükseklisans mezunu.

Şirketlerin ne gibi etkinliklerle eğlendiğini, çalışanlara ne gibi hobiler kazandırabileceklerini uzun süren bir araştırma sonucunda elde eden Serap, müziğin yaratıcılık ve özgüven arttırıcı ve iş stresini azaltıcı bir fonksiyonu olduğunu farketmiş.

Ve öncelikli olarak kurumsal şirketleri hedef kitlesine koymuş ve yepyeni projelerle karşımıza çıkacağını söylüyor. Sıradan bir organizasyon şirketi olmadıklarını, sürekli gelişim, sürdürülebilirlik ve inovatif projeler ile İŞ’te KORO’yu hedefledikleri noktaya çıkarabileceklerine inanıyor.

iştekoro3

Günhan da “Artık şirketlerde sadece performansı yüksek çalışanlar yok, bir de kendi şirket toplantılarında sahnede  performans gösteren çalışanlar var.” diyor.

Ve sözlerine şöyle devam ediyor. Zor olan, çaba isteyen bir yemektir sahne performansı… Ama bir kez sofraya koyduğunuz mu, lezzeti tüm şirket çalışanlarının yorgunluğunu alır götürür. Üstelik CEO’nuzdan kocaman bir teşekkür alırsınız.

 

Mutfağa(sahneye) girmeye hazır mısınız? Hazırsanız bu gruba www.istekoro.com sitesinden ulaşabilirsiniz.