Genel bir bilgi eksikliğini gideren ve çok merak edilen bir çalışma paylaşıyor olacağım bu yazımda sizinle; Bize bu konuda yaptığı analizle ışık tutan SumALL veri analitiği firması; Bu çalışmayla birlikte internet ve sosyal medyada paylaşımlarda ideal uzunluk belirlenmiş oldu. Buna göre:

  • Bir dinleyici ortalama en fazla 22 dakika podcast dinleyebiliyor ardından dikkati dağılıyor
  • Slideshare’da en fazla 6 dakika güzel tasarıma ve derinlemesine bilgi sunumuna bakıyorlar.
  • Dünya çapında konuşmacıları ağırlayan TED’de bir konuşma ortalama olarak 18 dakika devam edebiliyor.
  • Gönderdiğiniz e- posta en fazla 39 harfli olması gerekiyor ki, açma oranı %12.2 ve üzerinde olsun,
  • Büyük font ve en fazla 40-55 karakter arasında yazacağınız açılış paragraflarıyla okurun dikkatini çekmeye ve diğer paragraflara merak uyandırabilirsiniz,
  • 100 kelimeden daha az tweet %17 daha fazla etkleşim oranına erişebilir,
  • Facebook2ta 40 karaktere kadar olan paylaşımlar %86 daha fazla etkileşime ulaşıyor,
  • Google Plusta ise en fazla 60 karaktere kadar olan paylaşımların olması tercih ediliyor.
  • Bir internet sitesinin en fazla 8 harfli olması daha kolay akılda kalmasını sağlıyor,
  • Bloğunuzda paylaşacağınız metinlerin başlıklarının en fazla 6 kelimeden oluştuğuna dikkat edin,
  • Youtube’da en çok kısa videolar seyrediliyor, Dolayısıyle 3 dakikayı geçmeyen videolar kullanın,
  • Linkedinde son kullanıcı ve işletmelere pazarlama yapıyorsanız, en fazla 25 kelimelik paylaşımlar yapın,