İK’cılar olarak bizi pazarlama ile rekabete soktuklarından beri kendimizi göstermek için önce süslü lafların, parlak ambalajların peşine düştük. Sonra fark ettik ki aradığımız ışık dışarıda değildi… Bizi parlatacak hikaye tam da içimizde, en derinlerdeydi.

İşveren markası iletişiminde zirvedeki işler, elimizi uzattığımızda ulaşabileceğimiz fikirler, bilimsel, teorik ve pratik bilgiler ile “ HR Branding “ sahnede yerini alıyor…

THAAT’S IT! Founder&Chief Strategy Officer Haluk Sicimoğlu, değerli akademisyen ve danışman Prof. Dr. Türker Baş, başarılı kurumsal ve iç iletişim ajanslarından waytosay’in kurucu başkanı Seda Hoşel Kiraz liderliğinde hazırlanan ve uygulanacak olan program, toplam 4 stage’den oluşuyor.

Programımızın son stage’inde, Vodafone Global İşveren Markası Direktörü Bülent Bayram, bizi kırmayarak Londra’dan gelecek ve Vodafone’un işveren markası stratejisini ve hikayesini, tüm adımlarıyla birlikte sizlerle beraber oluşturacağız. ( bilgi ekte )

“ Workinton Nişantaşı-Maçka “ da yapılacak olan eğitim programı, sırasıyla 17 Mart, 24 Mart, 31 Mart’ta yapılacak stage’lerin ardından, 7 Nisan’da yapılacak son stage sonrası düzenlenecek sertifika töreni ile sona erecek. Eğitimlerimiz saat 13:00 ile 17:30 arasında yapılacak. Sertifika almak için, 4 stage’e de katılmak gerekiyor.

Ayrıntılı Bilgi İçin: http://thaats.it/academy/hr-branding-lab-2016-03

 

Unknown-4