Artık şirket iç dinamikleri değişti!.  Bunu kabul edip buna göre bir sistem kurmak ve çalışanlara buna uygun bir ortam sağlamak gerekiyor. Amerika’daki ilk aklımıza gelen en başarılı şirketlerin de başarısının kaynağı olarak Kurum İçi Girişimciliğin Konferansının yakın zamanda yapılacağını duyunca çok heyecanlandım!.

Benim için neden mi önem arz ediyor! Hemen söyleyeyim; şirketlerde çalışan profili, jenerasyon farkından dolayı değiştiği için şunu unutmamalıyız ki; Y kuşağı farklı birikim, donanım ve beklenti ile çalışma hayatında varoldu. Bunu gözardı eden ve Y kuşağını, geleneksel şirket yapısı içerisinde eritmeye çalışan şirketler değilde; bu farklı bakış açısına saygı duyarak yeni kuşağın beklentilerinin dinlenmesi, fikirlerine saygı duyarak desteklenmesini sağlayan her şirket kazandığı çalışan bağlılığı ve motivasyonuyla kendi başarılı geleceğini inşa edecektir. Bu sebeple kurumlar şirket içinde geliştirdikleri girişimcilik ve inovasyon programları ile hem kültür değişimini hem de piyasada rekabetçi pozisyonlarını sürdürmek için yapılanmalarını değiştirmeye başladılar.

Daha önce girişimcilik konferansı yapıldı tabiki, ama bu konferans benim için diğerlerinden farklı. Genelde konferanslar yada zirvelerde teorik bilgilere yer verilir, konunun önemi değişik isimler tarafından defalarca tekrarlanır, uygulamaya gelince …. yok… Bu tarz konferanslarda unutulan ise; Asıl ihtiyaç olan başarılı ilham verecek örneklerdir…

Bu ihtiyacı görmüş olacak ki bu özelliğe önem vererek konferans planlanmış ;burada birçok kurumsal şirket kendi deneyimlerini uygulamaları paylaşıyor olacak, bu tip programlar nasıl kurgulanır sorusunu danışmanların deneyimleriyle bizlere sunacak.

Bu konferans, yapısı itibariyle de farklı oluşturulmuş. Paylaşımcı, mekanın inovasyonunu yaşayarak göme imkanımız da var.

Başarılı uygulamalara da yer verilecek bu konferans gününü merakla bekliyorum. İşveren markası uygulamalarının bir uzantısı olarak kurum içi girişimciliğe önem vermeleri, buna dikkat çekmek ve hem çalışanlar hem de işveren açısından etkilerini de sorgulayacak vizyoner bir konferans içeriği hazırlamış olmaları kesinlikle takdire şayan!...

Vodafone, Garanti Bankası, Yıldız Holding, Siemens, Markafoni, Linkedin, Sabancı Üniverstesi, Atölye, ASO Company, Bla Bla Car, Timpe PR, Moshka'dan 13 seçkin konuşması ile Türkiye'de ilk defa özgün bir mekanda kurumlardaki inovasyon ve girişimcilik uygulamalarını dinleme ve network imkanı veren bu konferanstaki yerinizi ayırtmayı unutmayın!
#kigistanbul2016