23 Nisan günü, İşveren Markası konusuyla yakından ilgilenen özel isimlere ve çoğunlukla blogger arkadaşlara hitaben organize edilmiş olan eğitimi son derece dolu dolu hazırlamaya özen gösterdim. Tabiki de bu sunumda İmpress İletişim Ajansından da katılımda bulunan dahiyane ekip üyeleri beni yalnız bırakmayıp, sosyal medya ile entegre bir sunum olmasını sağladı.

Bu özel günü tabiki de günün anlam ve önemine uygun olarak hazırladım. Beren, bize muhteşem sempatikliğiyle sunumda ve karşılamada eşlik etti. Sonrasında sunumda işveren markasına  dair normalde hiçbir yerde bulunmayan özgün bilgileri paylaştım. Konunun içinde yer alan her departmanın işveren markasına etkisini ayrıntılarıyla anlatırken; sosyoloji(toplumbilim), psikoloji, marka, pazarlama, satış perspektiflerinden bakılması gerektiğini uygulamalarıyla birlikte özenle vurguladım.

Bu sunumun bol etkileşimli geçmesine özen gösterdim. Bu nedenle sosyal medya kanallarından da bize #işverenmarkasınadair hashtagiyle katkıda bulunan isimler arasından çekilişte kazanan isimlere sürprizlerimiz oldu.

Tabi bu arada İşveren Markası konusu bağlamında yaptığı çalışmalara destek veren Kamil Kasacı’nın da doğumgününü kutlayarak kendisini şaşırtmayı başarabildik.

Toplantıya katılan blogger arkadaşlarımın da bu eğitimin sonrasında düşüncelerini kaleme alıp bana içtenlikle destek vermeleri beni gururlandırdı, bu nedenle yorumları için kendilerine teşekkür ederim.

İşveren Markası’na Dair Nice Projelerde buluşmak dileğiyle…

https://www.youtube.com/watch?v=PIY0iFy7WfY