Üniversitelerin dijital dönüşüme ayak uydurarak bu döneme uygun olarak düzenlenmiş günümüzü aydınlatan ve geleceğe ışık tutan bakış açılarıyla zirveler, konferanslar düzenlemelerini takdire şayan bulmakla birlikte muhakkak ki benim alanıma uygun olursa iştirak etmeye çalışıyorum.

Konferanstan akılda kalanlar:

Müşterilerin nabzını ölçen bir araştırmaya göre;

%84 Teknoloji hayatı kolayca takip etmeme yardımcı oluyor,

%74 Teknolojik gelişmeler beni gelecek konusunda heyecanlandırıyor,

%89 Teknolojik gelişmeler hayatı kolaylaştırıyor,

%33 Son teknoloji cihazlara sahip olmak beni arkadaşlarımdan farklı kılıyor,

%64 Teknolojik gelişmeleri yakından takip ediyorum ve yeni gelişmelerden haberdarım

Millenials kuşağı, teknolojiyi daha çok mobil telefonlar, televizyonlar bilgisayarlar, arabalar ve oyun konsolları çerçevesinde tanımlıyor. Hepsi teknolojinin hayatın odağında yer aldığını belirtiyor.

Dijitalleşen Kurumlar:

  • İş modellerini, ürünlerini, hizmetlerini ve müşterilerine yaşattıkları deneyimi yeniden tanımlıyor.
  • Kendi ekosistemlerini ve organizasyonlarını yeniden kurguluyor,
  • Tedarikçileri ve iş ortakları ile daha etkin bir şekilde ilişki kuruyor.

Güçlü Markalama:

  • Amacı vardır, popülerdir, etki yaratır, kaynağı insandadır.

                  Anlaşıldığı üzere artık pazarlama yaparken de dijitalleşme tabanlı programlar kullanılmalı ve müşterinin beklentileri hiçe sayılmamalıdır.