Employer Branding Summit'i (İşveren Markası Zirvesi' ni ) Türkiye’de, küresel anlamda ele alan bir profesyonellikle, yerel uygulamalardan kopmadan çözüm getirerek başarısını sürdüren geçmişiyle tanıyorum. Zirve, konuşmacılarını seçtiği isimlerde yıl içinde işveren markası kimliğinin arkasında duran ses getiren projelere imza atmış, veya farklı ve zengin bilgi birikimiyle fark getireceğine inandıklarımdan seçiyor. Bu yıl içinde belli ki itinayla hazırlanılmış.
Zirveye dair biraz daha ayrıntılı bilgi vermek isterim;

Zirvede yer alacak oturum başlıkları ve konuşmacılar; Danone, Pepsico, QNBFinasbank, Kibar Holding, Yıldız Holding, Turkcell, Türk Telekom gibi belli başlı firmaların İK direktörleri ve işveren markası üzerine çalışan uzmanlarından oluşan 12 kişilik bir komite tarafından yaklaşık 3 aydır devam eden çalışmalar sonucu belirlenmiş.

 

Zirve 12 Nisan 2018’de Wyndham Grand Levent'te gerçekleşecek.

Fuaye alanında benchmarking alanı oluşturulacak, belirlenen benchmark konu başlıklarında katılımcılar ilgi alanlarına göre bir araya gelecek.

 

Zirvede dört ana başlıklı olup bu aşağıdaki temalardan ilerlenecek:

  • Learning,
  • Reading,
  • Networking,
  • On the Job.

 

Learning oturumlarında Ajansların İşveren Markası’na bakışı işlenecek;

Reading oturumunda Engin Baran bizimle olacak, kendisi tarafından seçilen EB'nin farklı başlıklarıyla ilgili 10 makalenin giriş kısımlarını içeren ilk 2 veya 3 paragraflarının fuaye alanında konumlandırılması ve alt kısımlarında makalenin tamamının çıktısının olması, oturum içerisinde de konuşmacının 20 dakikalık sürede makalelere atıfta bulunarak büyük resmi çizmesi planlanmakta.

 

On The Job oturumunda, yaşanmış işe alım deneyimlerine, caselere yer verilecek.

 

Büyük bir heyecanla, işveren markası alanındaki bitmek bilmeyen bilgi açlığımla, heyecanım ve paylaşmak istediklerimle orada olacağım. Karşılaşmak umuduyla.